Veelgestelde vragen

 

 Wie of wat is de Pedicurevoordeelpas?  

Hallo, wij stellen ons graag voor!
De Pedicurevoordeelpas is een initiatief voor de volgende beroepsgroepen die werkzaam zijn in de voetverzorgingsbrache;
- Pedicures
- Medisch Pedicures 
- Medisch Pedicure Sport
- Medisch Pedicure Oncologie
- Oncologisch Voetzorg Verleners

Onze pas geeft onder andere toegang tot exclusieve aanbiedingen bij veel Nederlandse webwinkels, lokale winkels, restaurants etc. 

Waar is de Pedicurevoordeelpas geldig?

De Pedicurevoordeelpas is geldig bij alle aangesloten partners door heel Nederland, bij vele webshops en fysieke locaties.
De Pedicurevoordeelpas is dagelijks bezig met het aantrekken van nieuwe partners voor nog meer voordeel.

Hoe kunnen wij deze kortingen aanbieden?

De Pedicurevoordeelpas wordt aangeboden voor € 39,95 per jaar. Dit bedrag hebben wij nodig omdat wij een niet-gesubsidieerd bedrijf zijn. Met behulp van dit bedrag kunnen wij onder andere samenwerkingen aangaan met veel bedrijven. Zo kunnen wij jou als pashouder voorzien van exclusieve deals.

Met exclusief bedoelen wij écht exclusief: leden van Pedicurevoordeelpas hebben recht op voordelen die niet verkrijgbaar zijn voor niet-leden. Dit bieden wij in de vorm van kortingscodes en korting in fysieke winkels. Overigens is de prijs waarvoor je de pas nu aanschaft tevens de prijs die je betaalt wanneer je volgend jaar besluit te verlengen, ongeacht eventuele prijsverhogingen. Zo sta je niet zomaar voor onprettige verrassingen.

 

Waar kan ik de Pedicurevoordeelpas bestellen?

Je kunt je online aanmelden voor de Pedicurevoordeelpas. De pagina waar je je kan aanmelden vind je hier. Wanneer je hier jouw gegevens invult kun je lid worden. De gepersonaliseerde pas wordt hierna naar het door jou opgegeven adres toegestuurd.

 

Hoe krijg ik korting bij de aangesloten webwinkels?

Pedicurevoordeelpas biedt unieke kortingsaanbiedingen bij heel veel webshops en fysieke winkels. Hierbij werken we met twee kortingsvormen: kortingscodes en korting bij fysieke winkels.

Kortingscodes

Bij kortingscodes krijg je meteen korting wanneer je de bestelling plaatst bij een van de deelnemende webshops. Door de code toe te voegen in het bestelproces wordt de korting direct verrekend. Vervolgens betaal je de aankoopprijs min de korting die je met jouw Pedicurevoordeelpas krijgt. De kortingscodes zijn zichtbaar nadat je hebt ingelogd op de website van Pedicurevoordeelpas en naar de betreffende aanbieding gaat. 

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Op het moment dat je jouw wachtwoord bent vergeten klik je op de blauwe woorden 'Wachtwoord vergeten?'. Als je dit hebt gedaan kom je op een andere pagina terecht waar je jouw e-mailadres in kunt vullen. Wij mailen je vervolgens een link door. Klik op deze link en stel eenvoudig een nieuw wachtwoord in.

 

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?

Op het moment dat je bent ingelogd kun je eenvoudig je wachtwoord wijzigen door naar het menu PERSOONLIJKE GEGEVENS te gaan. Dan klik je op de knop WACHTWOORD WIJZIGEN.  Je wordt doorgestuurd naar een pagina waar je jouw wachtwoord opnieuw kunt instellen.  

 

Ik heb de Pedicurevoordeelpas aangevraagd, wanneer kan ik deze thuis verwachten?

We proberen jouw aanvraag zo snel mogelijk te verwerken. Doorgaans ontvang je de pas binnen 3 werkdagen. Heb je de pas na 5 werkdagen nog niet in huis? Neem dan contact met ons op, met uw adresgegevens, per e-mail via info@pedicurevoordeelpas.nl

 

Ik heb de Pedicurevoordeelpas aangevraagd, maar geen inloggegevens ontvangen?

Direct na je bestelling ontvang je altijd jouw login gegevens. Met deze code kun je inloggen via ons platform. Heb je jouw inloggegevens niet ontvangen? Kijk in je SPAM of reclame box van jouw e-mail provider. Mocht je deze nog steeds niet kunnen vinden, neem dan even contact op met ons via info@pedicurevoordeelpas.nl

 

Ik ben mijn pas verloren

Je kunt een nieuwe pas aanvragen door een e-mail te sturen naar info@pedicurevoordeelpas.nl. Vermeld hierbij al je adresgegevens, zodat we snel een nieuwe pas voor je kunnen aanmaken. De 'verloren' pas zal door ons onbruikbaar worden gemaakt.

 

Ik heb een nieuw betaalverzoek ontvangen terwijl ik al heb opgezegd, waarvoor is deze?

In de algemene voorwaarden is te vinden dat wij een opzegtermijn hanteren van 1 maand. U dient op te zeggen 1 maand voordat uw lidmaatschapsjaar afloopt. Als u later opzegt, wordt uw lidmaatschap pas een maand later verwerkt. Voor deze laatste periode ontvangt u nog een restant betaalverzoek van een paar euro. 

 

Ik heb al eerder opgezegd, toch wordt mijn lidmaatschap verlengt, hoe kan dat?

Mocht je in de veronderstelling zijn jouw lidmaatschap al op te hebben gezegd, maar ontvangt je toch een nieuwe pas en een nieuw betaalverzoek, stuur een mailtje met jouw bewijs van opzegging naar info@pedicurevoordeelpas.nl.